چکیده این مطلب : قیمت پنجره دوجداره چقدر است؟ قیمت انواع پنجره دوجداره ؟ آیا ارزش دارد پنجره دوجداره بخریم؟ مزایای پنجره دوجداره چیست ؟ چه عواملی بر افزایش قیمت پنجره دوجداره تاثیرگذار است؟ آیا پنجره دوجداره سبب افزایش قیمت ملک می شود؟ قیمت تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره چقدر است؟ قیمت تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره. آیا مواد پنجره روی قیمت پنجره تأثیر می گذارد؟

 

سلام خدمت کاربرهای عزیز سایت تک پنجره ، در ابتدا توضیحاتی راجع به عوامل تاثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره با شما عزیزان صحبت میکنیم و در انتها نیز در جدول ، قیمت پنجره دوجداره های مختلف به همراه توضیحات مربوط به آن پنجره را برای شما عزیزان قرار میدیم .توجه شود که قیمت پنجره دوجداره ها 100 درصد دقیق نیستند و برای اطلاع دقیق تر از قیمت پنجره دوجداره حتما باید با شرکت تماس بگیرید. پیشنهاد ما به شما برای صرفه جویی در قیمت پنجره دوجداره این هست که پنجره ها را برای کل خانه یکجا خریداری کنید و به صورت جداگانه اینکار رو انجام ندید . زیرا در صورت خرید چند پنجره هزینه هر پنجره خیلی کمتر براتون میوفته . و همینطور بهترین پنجره رو انتخاب کنید که بعدا دوباره مجبور نشید هزینه کنید.

Price-double-glazed-windows-12

Price-double-glazed-windows-12

 

به طور کلی قیمت پنجره دوجداره ارزان تر از پنجره های چوبی و آلومینیومی می باشد.همانطور که هزینه شیشه دوجداره مهم است ،پشتیبانی و کادر مسئول پروژه نیز مهم است. سفارشی سازی پنجره نیز میتواند قیمت پنجره دوجداره را بالا ببرد . خیلی ها براشون سوال پیش میاد که آیا پنجره مورد نظرشون رو از شرکت تهیه کنن یا به یکی از مغازه های موجود در محل یا اطراف مراجعه کنند. اکثر شرکت ها به خاطر وجود رقیب سعی میکنن که خدمات و قیمت پنجره دوجداره را خوب و مناسب ارائه بدن و بعضی مواقع تخفیف های خوبی هم ارائه میشه . ولی مغازه ها معمولا به اینطور مسائل دقت نمیکنن و محصول رو اکثرا با قیمت بالایی میفروشن. ولی با این وجود انتخاب با خود شماست .

 

خرید پنجره دوجداره یک سرمایه بزرگ است و انتخاب پنجره upvc با کیفیت برای خانه مهم است .این پنجره ها با گارانتی 10 ساله ارائه می شوند زیرا تا مدت 10 سال یا حتی بیشتر دوام می آورند و بعد از آن اگر لازم بود می توان شیشه آن را تعویض یا جایگزین کرد. پنجره های upvc به دلیل شیک بودن ، گزینه اصلی خانه های مسکونی هستند و باعث بهبود نمای خانه و همچنین مقرون به صرفه بودن برای صاحبان خانه می باشد.

Price-double-glazed-windows-13

Price-double-glazed-windows-13

عواملی که بر روی قیمت پنجره دوجداره تاثیرگذار هستند چیست؟

1- تاثیر بهره وری انرژی در قیمت پنجره دوجداره : باید درنظر گرفت که کدام پنجره دوجداره میتواند مصرف انرژی را کاهش دهد و در هزینه شما صرفه جویی کند.
2- تاثیر شیشه و رنگ در قیمت پنجره دوجداره : نوع شیشه نیز در قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار است. و همینطور رنگ قاب ها،که رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ هاست در پنجره دوجداره ، با این وجود رنگ های زیادی برای انتخاب وجود دارند مانند : سیاه ،خاکستری یا سبز و… حتی جلوه چوبی نیز وجود دارد که پنجره را زیبا تر می کند اما هززینه بالاتری نیاز دارد.
3- تاثیر ارتفاع و عرض در قیمت پنجره دوجداره : یکی از فاکتور های تاثیر گذار در قیمت پنجره دوجداره انداره پنجره می باشد . مثلا قیمت پنجره دوجداره برای اتاق نشیمن با پنجره دوجداره برا توالت قطعا متفاوت است .بنابراین حتما باید کارشناس جهت اندازه گیری دقیق پنجره در مخل حاضر شود و براساس آن قیمت تعیین گردد.
4- مدل پنجره دوجداره یا انواع باز شو .
5- اپروفیل مصرفی .
6- نوع یراق پنجره یو پی وی سی .
7- نوع شیشه دوجداره .
8- هزینه حمل و نقل و نصب پنجره .
9- شیوه تولید پنجره‌: شیوه تولید پنجره ها نیز بر قیمت آن‌ها تاثیر می گذارد. مثلا پنجره‌ دوجداره‌ای که به صورت مکانیزه تولید می‌شوند، به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها با تولید مکانیزه، دارای قیمت تمام شده پایین‌تری نسبت به مدل‌هایی هستند، که دستی و غیرمکانیزه تولید می‌شوند.
10- نوع برند : برندهای مختلف نیز دارای قیمت‌های متفاوت هستند. هر برندی با توجه به کیفیت و نحوه تولیدی که دارد، روی درب و پنجره‌های دوجداره قیمت‌گذاری می‌کند.

 

Price-double-glazed-windows-15

Price-double-glazed-windows-15

 

متغیرهای زیادی وجود دارد که می تواند قیمت پنجره دوجداره را به طرز چشمگیری تغییر دهند. حتی عواملی مانند نصب در طبقه فوقانی که نیاز به داربست دارند نیز باید در نظر گرفته شوند.برای انتخاب شرکت مناسب می بایست قیمت پنجره دوجداره ی شرکت های مختلف را مقایسه کنید ، از بعضی شرکت ها حتی میتوان قسطی پنجره دوجداره را تهیه کرد وبنابراین بهترین کار این است که بیشتربررسی کنید تا بهترین شرکت را برای نصب پنجره دوجداره و یا تعویض پنجره دوجداره انتخاب نمائید.

 

اگر می خواهید قیمت شرکت های مختلف را با هم مقایسه کنید باید تمامی موارد زیر را نیز در نظر بگیرید.و بپرسید که با این موارد قیمت کلی انقدر می شود یا غیر از این ها . زیرا بعضی شرکت ها قیمت پنجره دوجداره را براساس فقط چند مورد اعلام می کنند و وقتی کار را به آنها می سپارید در حین کار و یا در آخر کار قیمت بالاتری را اعلام می کنند .بنابراین در ابتدا همچی را مشخص نمایید و بر اساس آنها قیمت پنجره دوجداره را دریافت کنید.مواردی همچون :

1- بررسی فنی کامل با نقاشی ها
2- جزئیات کامل محصول ، اندازه ، سبک ، رنگ و برند و غیره
3- تعداد پنجره ها
4- درجه انرژی پنجره (WER) برای شیشه
5- هر ویژگی اضافی مانند دسته و قفل (اگر قفل یا دسته خاصی مدنظر شماست)
6- شامل آستانه پنجره خارجی می باشد؟
7- مدت زمان تحویل پروژه چقدر است؟
8- ضمانت نصب.
9- ضمانت محصولات.
10- جزئیات شرکت و اعتبارنامه ها شرکت را نیز در نظر بگیرید حتما.

 

Price-double-glazed-windows-16

Price-double-glazed-windows-16

آیا مواد پنجره روی قیمت پنجره دوجداره تأثیر می گذارد؟

مواد قاب ها یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین قیمت پنجره دوجداره است و به ماده وابسته است. سه ماده اساسی برای انتخاب وجود دارد : ( uPVC ، چوب و آلومینیوم.) هرکدام از پنجره ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند، اما برای مصرف کننده ، قیمت مهمترین نکته ای است که باید در نظر بگیرید تا ببینید چه توانایی مالی دارید ، اکثر مردم توانایی خرید پنجره uPVC را دارند .در کل پنجره دوجداره به دلیل طراحی مدرن و شیک و ظاهر زیبا و کیفیت بالای آن همیشه انتخاب محبوبی بوده.

 

 

قیمت انواع پنجره دوجداره : قیمت تمام پنجره های upvc با هم متفاوت است و قیمت پنجره دوجداره با توجه به سبک و نوع طراحی آن محاسبه می شود.برای مثال:

قیمت پنجره دوجداره ارسی (Sash) :
در این پنجره به دلیل استفاده از یک طرح سنتی مانند پنجره های ارسی کشویی به عنوان مثال ، زیرا ساخت آن دشوارتر است ، قیمت آن نسبت به پنجره پنجره ای که ساخت آن سریعتر انجام می شود گران تر خواهد بود. سپس در نظر بگیرید که کل خانه را با پنجره های ارسی جایگزین کنید و قیمت بالا می رود و گران می شود.پنجره ارسی به دلیل طرح سنتی ،ساخت آن دشوار تر است و قیمت آن نسبت به پنجره های دیگر گران تر است .و طبیعتا اگر بخواهید برای کل خانه از پنجره های ارسی استفاده کنید قیمت بالاتر می رود .

 

Price-double-glazed-windows-18

Price-double-glazed-windows-18

 

قیمت تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره :

خب این موضوع به اندازه واحد بستگی دارد و براساس آن تعیین می شود. پیشنهاد ما به شما این است که چندین سبک مختلف پنجره دوجداره رو انتخاب کنید و سپس برای یافتن بهترین قیمت ،از شرکت های مختلف قیمت بگیرید.مقاله ی : ( تعویض پنجره دوجداره ) در سایت تک پنجره را حتما مطالعه کنید.

Price-double-glazed-windows-19

Price-double-glazed-windows-19

آیا ارزش دارد پنجره دوجداره بخریم؟ مزایای پنجره دوجداره چیست؟

پنجره های دو جداره از محبوب ترین پنجره ها است و مزایای آن شامل:

1- صرفه جویی در مصرف انرژی : در فصل سرما یا گرما در صورت روشن کردن بخاری یا شوفاژ یا کولر هوای گرم یا سرد به بییرون نمی رود بنابراین بسیار در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. و حتما باید این موضوع مهم را در نظر گرفت زیرا در سال های اخیر در ایران قبض های گاز و برق افزایش قیمت نجومی داشته و داشتن پنجره مناسب برای صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار مهم و ضروریست.

2- خانه ی سالم : پنجره های دوجداره خانه را به محیط سالم تری تبدیل می کند زیرا باعث کاهش تجمع و رشد کپک سیاه می شود.

3- آلودگی صوتی : اگر در یک منطقه پر سر و صدا زندگی می کنید ، پنجره های دو جداره می توانند به طور قابل توجهی صدای پس زمینه را کاهش دهند و به شما کمک می کند که راحت تر بخوابید. با افزایش آلودگی صوتی و تأثیر آن بر سلامت روان ، این امر باعث می شود شیشه های دوجداره ارزش آن را داشته باشند.زیرا آلودگی صوتی به شدت بر سلامت روان تاثیر گذار است بنابراین خرید پنجره های دوجداره ارزش بالایی دارد.

 

یکشنبه 4 آبان 1399
بؤلوملر :